استراتژی محتوا و شیوه‌نامه تولید محتوا

استراتژی محتوا و شیوه‌نامه تولید محتوا

در این صفحه نمونه کارهای ما را در زمینه نگارش، تنظیم و تدوین استراتژی محتوا و شیوه‌نامه‌های تولید محتوا می‌توانید مشاهده کنید.

اهمیت تولید محتوا این روزها بر کسی پوشیده نیست و دارنده کسب‌وکار می‌داند که برای رشد سریع‌تر، فروش بیشتر، برنامه‌ریزی برای توسعه و بیشتر دیدن شدن باید تولید محتوا را نیز در دستور کار خود قرار دهد. اما برای تولید محتوا نمی‌توان بی‌گدار به آب زد و باید قبل از شروع این کار جوانبی را در نظر گرفت؛ برای مثال مخاطب ما از کدام قشر است و چه نوع محتوایی برای او مناسب است، با چه راه‌کارهایی می‌بایست تولید محتوا کنیم تا رقبا را پشت سر بگذاریم و برند خودمان را در صدر عرصه رقابت بنشانیم؟ ساعت فکر، تحقیق و برنامه‌ریزی دقیق برای این موارد لازم است و ما در آنویس از زحمت شما کم می‌کنیم و با تکیه بر تجربه اعضای تیم‌مان و دانش‌شان بهترین استراتژی و شیوه‌نامه ممکن را برای شما تهیه می‌کنیم.

از آنجا که سند‌های استراتژی محتوا و شیوه‌نامه تولید محتوا، سندهایی محرمانه هستند و جز خط مشی کسب‌وکارها، ما نمی‌توانیم نمونه‌های زیادی را در این صفحه در اختیار شما بگذاریم. با این حال، دو نمونه را در زیر می‌توانید دریافت و مطالعه کنید. برای دیدن نمونه‌های بیشتر نیز می‌توانید به وب‌سایت کافه کمیک و وب‌سایت پی اس ارنا مراجعه کنید. کافه کمیک یکی از برندهای آنویس است و استراتژی محتوای تمامی بخش‌ها و دپارتمان‌هایش را تیم آنویس تنظیم کرده و پی اس ارنا نیز یک وب‌سایت مستقل متمرکز بر هنر و سرگرمی است که استراتژی محتوای وب‌سایت آن توسط تارخ ترهنده، مدیر تیم آنویس، نوشته شده است.

در ادامه می‌توانید نمونه کارهایمان را در حوزه‌های مختلفی مطالعه کنید. اگر نمونه کار مد نظر خود را اینجا پیدا نکردید یا لازم می‌بینید نمونه کاری برای‌تان تولید کنیم با ما تماس بگیرید.

سند استراتژی محتوا «چارو»                  سند استراتژی محتوا پرتو پروژکتور

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] و پیشرفت یک مجموعه بر پایه محتوا و رعایت اصول سئو است. نوشتن استراتژی محتوا به شما کمک خواهد کرد موفقیت بازاریابی محتوای خود را […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *