نوروز ۱۴۰۰ آنویس

سال ۱۴۰۰ بر همه ایرانیان مبارک

پیشاپیش سال ۱۴۰۰ را به همه ایرانیان این کره خاکی تبریک می‌گوییم. مفتخر و خوشحالیم که یک سال دیگر در کنار شما عزیزان بودیم، با شما کار کردیم و توانستیم بیشتر در راستای اهداف‌مان قدم برداریم که چیزی نبوده جز تولید محتوای باکیفیت و خواندنی برای شما.

سال ۱۳۹۹ سالی بسیار مهم، چالش برانگیز و سرشار از برنامه‌های مختلف توسعه برند «آنویس» بود و در حالی این سال را به پایان می‌رسانیم که همراهی شما و آمار و ارقامی که این همراهی‌تان برای برندهای آنویس رقم زده، باعث دلگرمی و انرژی گرفتن توچندان ما برای پیشبرد کارها و برنامه‌هایمان با پشتکار بیشتر می‌شود. در سال ۹۹ ما شانس همکاری با مجموعه‌های بزرگی مثل اسنپ و تیمچه را داشتیم و همچنین کار روی پروژه‌هایی را با مجموعه‌های ارزشمند دیگری شروع کردیم که چالش‌برانگیز بودن‌شان باعث شده در مسیر تولید محتوا بیشتر یاد بگیریم و به اندوخته‌هایمان اضافه کنیم.

جدای از همکاری با مجموعه‌های مختلف، در سال ۹۹ «برندهای آنویس» کارش را از سر گرفت و از پادکست‌های مختلف تا محتواهای متنوع تولید کردیم و هدف اصلی‌مان در سال ۱۴۰۰ فعالیت و تولید محتوای پیوسته در همین زمینه است. به همین خاطر از شما دعوت می‌کنیم که در روزهای آتی به کافه کمیک و بوف‌مگ سر بزنید که برنامه‌ها و محتواهایی برای‌تان آماده کرده‌ایم و به‌زودی این محتواها منتشر می‌شوند.

در نهایت، سال خوبی را برای خودتان و تمام عزیزان‌تان آرزومندیم و از همراهی‌تان مثل همیشه سپاس‌گزار.

 

تارخ ترهنده، مدیر تیم آنویس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *